مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-18سياسي

لزوم افزایش تعاملات برای ایجاد مقدمات برگزاری باشکوه انتخابات


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز بر لزوم افزایش تعاملات لازم برای فراهم شدن مقدمات برگزاری باشکوه انتخابات تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رضایی ظهر سه شنبه در دیدار با بازرس کل استان البرز با تشکر از رویکردها و همکاری های خوب وی در تعامل با دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اظهار کرد: با توجه به بخشنامه های داخلی ابلاغی در خصوص استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی و بازرسی کل استان ها و نظر به حسن اشتهار جناب آقای مشهدی بازرس کل استان با سوابق خوشنامی مدیریت بازرسی و قضایی و شأنیت نظارتی مطلوب ایشان، درخواست عضویت ایشان در هیأت نظارت استانی مطرح است.

وی بیان کرد: ارسال رونوشتی از مکاتبات هشداری و تذکر ترک فعل مرتبط با تکالیف قانونی دستگاه ها در الزامات یا ممنوعیت های انتخاباتی برای دفتر نظارت بر انتخابات استان ارسال شود.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز توجه و اهتمام لازم در رعایت بی طرفی و استقلال دفتر نظارت بر انتخابات و فراهم شدن شرایط سهل و سریع در استفاده از ظرفیت های بانک های اطلاعاتی و سامانه ای دستگاه های مختلف به ویژه حوزه نظارتی برای شناخت صحیح تر و دقیق تر و انجام شایسته تر وظایف و مأموریت های محوله را مهم برشمرد و وجود آمادگی و تعاملات لازم برای فراهم شدن مقدمات برگزاری باشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش تعاملات برای ایجاد مقدمات برگزاری باشکوه انتخابات

لزوم افزایش تعاملات برای ایجاد مقدمات برگزاری باشکوه انتخابات