مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-29سياسي

قهرمان توحید در عید اضحی ذبح تعلقات دنیوی را به نمایش گذاشت


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: قهرمان توحید حضرت ابراهیم (ع) در عید اضحی با ذبح تعلقات دنیوی، ارزش های انسانی و الهی را به نمایش گذاشت.

- اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: قهرمان توحید حضرت ابراهیم (ع) در عید اضحی با ذبح تعلقات دنیوی، ارزش های انسانی و الهی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی صبح پنجشنبه در خطبه های نماز عید قربان در شهیدگاه اردبیل اظهار کرد: خداوند متعال به سه عید قربان، فطر و غدیر در مسیر معنویت بشر بها داده تا زمینه خودسازی انسان ها در سایه این سه عید مبارک فراهم آید.

وی تصریح کرد: در عید فطر انسان پاداش سفر معنوی و ریاضت نفس را با تطهیر جان خود دریافت می کند و در عید قربان نیز که درس لقاءالله است، بشریت با بریدن از علایق دنیوی و ذبح مسائل شهوانی سعی می کند به مقام قرب الهی برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل عید غدیر را عید اکبر و بالاتر از عید فطر و قربان معرفی کرد و گفت: در این روز نیز انسان کامل به مقام هدایت رسیده و در این روز پیامبر (ص)، علی (ع) را در مسیر حرکت جامعه اسلامی به عنوان نشانه و علامت قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان توحید در عید اضحی ذبح تعلقات دنیوی را به نمایش گذاشت

قهرمان توحید در عید اضحی ذبح تعلقات دنیوی را به نمایش گذاشت