مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-14ورزشي

زنگ خطر والیبال یکسال پیش به صدا درآمد/ جوانگرایی در تیم نداشتیم


کارشناس والیبال با انتقاد از شرایطی که برای تیم ملی ایران در مسابقات لیگ ملت ها رقم خورد گفت: برخلاف دیگران من اعتقاد دارم جوانگرایی در تیم ملی صورت نگرفته و صرفا چند بازیکن جابجا شدند.

- فرهاد نفرزاده کارشناس والیبال ایران در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره جوانگرایی در تیم ملی والیبال گفت: برخی از بازیکنان بعد از پایان المپیک توکیو اعلام کردند دیگر تمایلی ندارد در تیم ملی بازی کنند یا اینکه عنوان کردند دوست ندارند در ایران والیبال بازی کنند.

سعید معروف و امیر غفور و برخی بازیکنان که تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست است؛ محمد موسوی هم سال گذشته کناره گیری اش از تیم ملی را اعلام کرد اما مجدداً بازگشت.

باقی بازیکنان از نسل المپیک همگی در ترکیب تیم حضور دارند.

نبود سعید معروف و غفور تغییر نسل نبود کارشناس والیبال تأکید کرد: پس با این شرایط عملاً تعدادی زیادی از بازیکنان از تیم ملی کنار نرفتند، اگر نبود سعید معروف و امیر غفور را به عنوان تغییر نسل به آن نگاه کنیم، حرف غلطی است.

درست است که سعید معروف یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی بود که در تاریخ والیبال ایران بهترین پاسور لقب دارد، اما تیم ملی خیلی از مسابقات هم با او باخته است و خیلی از بازی ها هم بدون سعید معروف پیروز شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر والیبال یکسال پیش به صدا درآمد/ جوانگرایی در تیم نداشتیم

زنگ خطر والیبال یکسال پیش به صدا درآمد/ جوانگرایی در تیم نداشتیم