مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:122023-07-06اقتصادي

تزریق 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی لرستان


معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: سه هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های زیرساختی و عمرانی لرستان تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احمدرضا دالوند صبح امروز در آیین معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان با اشاره به اینکه در گذشته شرایط سرمایه گذاری در لرستان مطلوب نبود اما اکنون این وضعیت تغییر کرده است، عنوان کرد: باید با فراهم کردن زیرساخت ها سرمایه گذاری را افزایش دهیم تا شاهد رشد اقتصادی و رونق تولید باشیم.

وی با اشاره به اینکه لرستان سومین استان پر بارش کشور است، اظهار کرد: کشاورزی، دامپروری و گردشگری از اولویت های لرستان است، اما در حوزه کشاورزی مشکل کم آبی وجود دارد.

دالوند با اشاره به اینکه 9 مرکز استان به مرکز ریلی وصل نیست که لرستان جز آن استان ها است، گفت: با توجه به اینکه وجود خط ریلی در توسعه و سرمایه گذاری موثر است، تکمیل پروژه ریلی دورود- خرم آباد- اندیمشک طی نامه ای از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: در استان برای تامین منابع مالی پروژه ها با مشکلات مالی مواجه هستیم، به عنوان نمونه برای تامین 270 میلیارد تومان اعتبار بیمارستان نیایش تلاش زیادی انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی لرستان

تزریق 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی لرستان