مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-22اقتصادي

آغاز مطالعات تفصیلی حمل و نقل همگانی تهران/ضرورت بکارگیری مدهای حمل و نقلی جدید


سرپرست معاونت مطالعات حمل و نقل و ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از آغاز مطالعات تفصیلی حمل و نقل همگانی شهر تهران خبر داد.

- سرپرست معاونت مطالعات حمل و نقل و ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از آغاز مطالعات تفصیلی حمل و نقل همگانی شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا طاهرنیا با بیان اینکه در کلانشهر تهران روزانه بیش از 20 میلیون سفر با اهداف مختلف انجام می شود، گفت: متناسب با افزایش جمعیت کلان شهر تهران، تقاضا برای سیستم های حمل ونقل سریع نیز افزایش یافته است و به همین منظور به کارگیری مدهای حمل و نقلی جدید که پاسخگوی سفرهای درون شهری باشد، ضروری به نظر می رسد.

وی با اشاره به اینکه پاسخ بهینه به تقاضای حمل و نقل شهروندان، مطالبه به حقی از سوی ایشان است، افزود: مطالعات تفصیلی حمل و نقل همگانی با هدف شناسایی کریدورهای پر تقاضای حمل و نقل و طراحی سامانه های حمل و نقل همگانی متناسب با تقاضای سفر آغاز شده است و بهبود شاخص های دسترسی به حمل و نقل همگانی در سفرهای روزانه شهری، ارتقای سیستم های حمل و نقل موجود، کاهش تقاضای سفر از طریق خودروهای سواری شخصی و بهبود شاخص های آلودگی هوای شهر تهران از دیگر اهداف این طرح مطالعاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعات تفصیلی حمل و نقل همگانی تهران/ضرورت بکارگیری مدهای حمل و نقلی جدید

آغاز مطالعات تفصیلی حمل و نقل همگانی تهران/ضرورت بکارگیری مدهای حمل و نقلی جدید