مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-07بين الملل

خشم تل آویو از همدردی نروژ با فلسطینیان ساکن جِنین


وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، همدردی وزیر خارجه نروژ با مردم فلسطین به ویژه ساکنان اردوگاه «جنین» را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که واکنش های بین المللی به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه جنین ادامه دارد، اظهارنظر وزیر خارجه نروژ در همدردی با فلسطینیان عصبانیت صهیونیست ها را به دنبال داشته است.

وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس، روز جمعه (امروز) موضع اخیر آنکنن هاوتفلدت وزیر خارجه نروژ در حمایت از فلسطینان ساکن اردوگاه جنین را محکوم کرد و مدعی شد که چنین اقداماتی، باعث حمایت از تروریسم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه یدیعوت آحارونوت و دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی، وزارت خارجه این رژیم با انتشار یک بیانیه ضمن محکوم کردن موضع وزیر خارجه نروژ در اعلام همدردی با فلسطینیان هشدار داد که چنین موضع گیری هایی باعث تضعیف روابط این رژیم و نروژ خواهد شد.

آنکنن هاوتفلدت وزیر خارجه نروژ در شرایطی که واکنش ها به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ساکنان اردوگاه جنین در کرانه باختری ادامه داشت، ضمن اعلام همبستگی با مردم جنین خشونت علیه غیرنظامیان را محکوم کرده بود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این اقدام اظهارات آنیکن هویتفلد، نگرانی خود را ابراز کرد و مدعی شد که اینگونه اظهارات نمی تواند محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم تل آویو از همدردی نروژ با فلسطینیان ساکن جِنین

خشم تل آویو از همدردی نروژ با فلسطینیان ساکن جِنین