مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-22اقتصادي

افزایش 125 مگاولت آمپری ظرفیت پست انتقال برق سبزآب اندیمشک


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از افزایش 125 مگاولت آمپری ظرفیت پست انتقال برق سبزآب اندیمشک خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از افزایش 125 مگاولت آمپری ظرفیت پست انتقال برق سبزآب اندیمشک خبر داد.

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات تکمیل احداث فاز اول پست برق 230 به 132 و 33 کیلوولت سبزآب اندیمشک با نصب یک ترانسفورماتور به ظرفیت 125 مگاولت آمپر به پایان رسید و برق دار شد.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این طرح 3900 میلیارد ریال بوده است، افزود: این پروژه یکی از پروژه های اولویت دار برای گذر از پیک تابستان 1402 است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: افزایش ظرفیت پست انتقال سبزآب اندیمشک تاثیر بسزایی در کاهش بار پست های انتقال ناحیه شمال و کاهش بارگیری پست های اندیمشک و هفت تپه دارد و باعث افزایش پایداری برق این ناحیه خواهد شد.

دشت بزرگ عنوان کرد: این پروژه حیاتی علاوه بر تزریق توان تولیدی نیروگاه دوکوهه به شبکه پایین دست و بهبود ولتاژ پست های 132 کیلوولت منطقه، بار مورد نیاز مصارف صنعتی و بخش خانگی که به تازگی وارد شبکه شدند را نیز تامین خواهد کرد.

وی افزود: پیش از این یک ترانس 230 به 33 کیلوولت این پست (فاز اول) به ظرفیت 50 مگاولت آمپر در یک طرح ضربتی برای تامین برق موردنیاز ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 125 مگاولت آمپری ظرفیت پست انتقال برق سبزآب اندیمشک

افزایش 125 مگاولت آمپری ظرفیت پست انتقال برق سبزآب اندیمشک