مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-25سياسي

اسناد رد صلاحیت «سلاح ورزی» برای حضور در انتخابات اتاق بازرگانی


براساس اسناد معتبر، صلاحیت «حسین سلاح ورزی» برای شرکت در انتخابات هیأت رییسه اتاق بازرگانی ایران رد شده بود، اما انجمن نظارت بر انتخابات، با نادیده گرفتن این موضوع انتخابات را با حضور این فرد برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روز یکشنبه هفته گذشته مورخ 28 خرداد، دهمین دوره انتخابات هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار و حسین سلاح ورزی به عنوان رییس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد.

  اما این انتخابات با واکنش های بسیاری مواجه شد زیرا با وجود اینکه براساس اسناد معتبر، صلاحیت حسین سلاح ورزی توسط وزارت اطلاعات، تایید نشده بود و این فرد به صورت قانونی اجازه شرکت در انتخابات هیأت رییسه اتاق را نداشت، اما انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران با نادیده گرفتن نتیجه استعلام در اقدامی غیرقانونی، انتخابات اتاق بازرگانی ایران را با حضور این فرد رد صلاحیت شده برگزار کرد.

  * نامه مرکز حراست وزارت صمت درباره رد صلاحیت سلاح ورزی براساس اسناد موجود و نامه مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت به رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی در مورخ 24 خرداد 1402  با موضوع نتیجه استعلام اسامی 25 نفر برای شرکت در انتخابات هیأت رییسه اتاق بازرگانی بلامانع اعلام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد رد صلاحیت «سلاح ورزی» برای حضور در انتخابات اتاق بازرگانی

اسناد رد صلاحیت «سلاح ورزی» برای حضور در انتخابات اتاق بازرگانی