مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-25فناوري

نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه الکامپ شرکت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احسان کاوه مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، از حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، - مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، از حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احسان کاوه مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، از حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) خبر داد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات در خصوص نمایشگاه الکامپ گفت: این نمایشگاه بستری برای معرفی و همچنین عرضه محصولات و خدمات افراد و شرکت هایی است که در صنعت الکترونیک و کامپیوتر فعالیت دارند.

با توجه به این که چند سالی است کشورمان در زمینه اقتصاد دیجیتال و بهره گیری از فناوری های مبتنی بر خدمات دیجیتال و تجارت الکترونیک با پیشرفت های زیادی روبه رو بوده، نمایشگاه الکامپ در راستای ارتقای این پیشرفت، هرساله با رویکرد خاص استفاده از فناوری در خدمت زندگی امروزی مردم عزیز کشورمان برگزار می شود و می توان گفت یکی از مهمترین و فراگیرترین رویداد ها برای معرفی محصولات و خدمات جدید فناوری و نوآوری در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه الکامپ شرکت کرد

نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه الکامپ شرکت کرد