مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-06ورزشي

در سومین رویداد شب های شاد علوی اراک چه می گذرد؟


سومین رویداد شب های شاد علوی با شرکت بیش از 40 نهاد اجرایی، فرهنگی و مذهبی در 110 غرفه در مصلی شهر اراک در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این رویداد نهادهای فرهنگی و مذهبی مختلفی از جمله جهاد دانشگاهی استان مرکزی، نواحی یک و دو آموزش و پرورش اراک، حوزه هنری انقلاب اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل کتابخانه های عمومی، شهرداری اراک، هلال احمر، صنایع آب و برق، پایگاه های بسیج و هیئت های مذهبی شرکت دارند.

به گفته سید احمد حسینی، دبیر اجرایی سومین رویداد شب های شاد علوی استان مرکزی، با توجه به اتفاقاتی که در یکسال اخیر در کشور افتاد، ستاد غدیر در سال جاری به دنبال بازسازی فضای فرهنگی شهر، با تکیه بر ظرفیت های مردمی و مخاطب خاص قرار دادن کودکان و نوجوانان است.

وی تصریح کرد: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در ورزشگاه امام خمینی(ره) در دوره های پیشین وجود داشت و گلایه هایی که مردم داشتند، تصمیم گرفتیم رویداد امسال در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار شود.

این رویداد تا شام عید غدیر از ساعت 18 تا 20 برگزار می شود.

دبیر اجرایی سومین رویداد شب های شاد علوی استان مرکزی ادامه داد: بیش از 40 مجموعه فرهنگی و مذهبی شامل هیئت ها، دارالقرآن ها، انجمن های قرآنی و مذهبی در این رویداد شرکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سومین رویداد شب های شاد علوی اراک چه می گذرد؟

در سومین رویداد شب های شاد علوی اراک چه می گذرد؟