مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12حوادث

اجرای طرح های امنیت محور پلیس بر اساس الگو و مدل تعریف شده


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح های امنیت محور پلیس بر اساس الگو و مدل تعریف شده، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی حاجیان در دیدار با شهرام کرمی رییس کل جدید دادگستری کرمانشاه با تبریک انتصاب وی به این سمت، اظهار کرد: بسیار خوشحالم از اینکه فردی در رأس دستگاه قضایی استان قرار گرفته که بسیار باتجربه و از چهره های خوشنام قضایی کشور است.

وی همچنین با تقدیر از زحمات توسلی زاده رییس کل پیشین دادگستری کرمانشاه، افزود: خوشبختانه هماهنگی و تعامل میان پلیس و دستگاه قضایی در عالی ترین سطح خود قرار داد و هر 2 نهاد حکومتی با آشنایی کاملی که نسبت به شرح وظایف یکدیگر دارند، همواره پشتیبان هم در اجرای مأموریت ها بوده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در قانون، پلیس به عنوان ضابط قضایی معرفی شده است، تصریح کرد: برای مقابله جدی تر با ناهنجاری ها و جرایم لازم است پلیس را ضابط قانون دانست و به عنوان یک مدعی العموم از نهادها و دستگاه های اجرایی وظایفی که برایشان تعیین شده را مطالبه گری کند.

حاجیان بیان کرد: اگر پلیس به عنوان ضابط قانون وارد عرصه شده و زمانی که تخلف یا کوتاهی از دستگاهی دید به قضیه ورود پیدا کرده و آن سازمان را مورد بازخواست قرار دهد بدون شک بخش زیادی از مشکلات جامعه و معضلات اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های امنیت محور پلیس بر اساس الگو و مدل تعریف شده

اجرای طرح های امنیت محور پلیس بر اساس الگو و مدل تعریف شده