مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-20اقتصادي

اختصاص 400 میلیون دلار به صنایع دریایی خوزستان


مدیرکل صمت خوزستان از اختصاص 400 میلیون دلار برای رونق صنایع دریایی استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار و 300 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا فلاح صبح امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه یکی از صنایع مهم و مغفول مانده در استان صنایع دریایی است بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته در وزارت صمت به صورت ویژه اقداماتی برای رونق این صنعت در استان انجام شده و اعتباری بالغ بر 400 میلیون دلار به استان برای رونق بخشیدن به این صنعت در استان اختصاص یافته است.

مدیرکل صمت خوزستان ادامه داد: در حوزه زنجیره های ارزش در حال پیگیری برای ارتباط هر چه بیشتر بین زنجیره های تولید چهار حوزه صنایع فولادی، غذایی، پتروشیمی و سلولزی در استان هستیم و اقدامات خوبی در نیز انجام شده است.

فلاح با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه معادن خوزستان افزود: در صدد هستیم تا پهنه های معدنی بیشتری را در استان شناسایی کنیم، رییس جمهور تاکید ویژه بر راه اندازی معادن راکد و بهره برداری از معادن جدید دارند.

ایجاد 7300 شغل از ابتدای امسال تاکنون در خوزستان مدیرکل صمت خوزستان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون هفت هزار و 300 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است، اظهار کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیون دلار به صنایع دریایی خوزستان

اختصاص 400 میلیون دلار به صنایع دریایی خوزستان