مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-19اجتماعي

10 خانه محیط زیست در کتابخانه های عمومی همدان افتتاح شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان گفت: 10 خانه محیط زیست در کتابخانه های عمومی با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در آیین افتتاح 10 خانه محیط زیست در کتابخانه های عمومی با بیان اینکه امروز همه می دانیم آگاهی و دانایی، پیشرو رشد فرهنگی است اظهار کرد: مثلث کتاب ، محیط زیست و انسان مثلث زندگی است که بستر آرامش روحی انسان را فراهم می کند و مأوایی برای بالندگی او به حساب می آید.

وی با بیان اینکه انسان همانطور که نیاز به محیط زیستی سالم دارد، در قبال آن نیز مسئول است و باید به خاطر خود و آیندگان در حفظ و حراست آن بکوشد افزود: در این میان کتاب و کتابخانه می تواند یکی از مهمترین حافظان محیط زیست باشند و تلنگر لازم را به انسان به منظور حفظ این ثروت حیاتی بزند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان با بیان اینکه حفظ محیط زیست نیازمند به آموزش و فرهنگسازی دارد تصریح کرد: 118 باب کتابخانه عمومی با 80 هزار عضو آمادگی دارد که نقش خود را حوزه آموزش حفاظت از محیط زیست ایفا کند و نشست های مختلف با حضور کارشناسان محیط زیست در کتابخانه ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه بسیار خرسندیم خانه های محیط زیست را در کتابخانه های عمومی استان با کمک اداره کل حفظ محیط زیست استان راه اندازی می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 خانه محیط زیست در کتابخانه های عمومی همدان افتتاح شد

10 خانه محیط زیست در کتابخانه های عمومی همدان افتتاح شد