مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-08سياسي

تخصیص 500 میلیون یورو به پتروشیمی همدان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 500 میلیون یورو به پتروشیمی همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در نشستی با مدیرعامل شرکت توزیع برق با اشاره به چهار محور تعریف شده شرکت برق اظهار کرد: هوشمندسازی، افزایش قابلیت اطمینان و بهره وری و مشتری مداری در حوزه برق حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ما باید در نوع نگاه خود به انرژی تجدیدنظر کنیم و توجه خاصی به این مهم داشته باشیم گفت: از هشت درصد رشدی که باید در کشور رقم بزنیم، 2.

8 درصد مربوط به بهره وری است.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تخصیص 500 میلیون یورو به پتروشیمی همدان خبر داد و افزود: مقرر شده 10 هزار تخت بیمارستانی در کشور احداث شود تا 3 پله در بحث بهداشت و درمان کشور را بالاتر برد که یک هزار تخت آن در همدان احداث می شود.

وی با بیان اینکه برای در قله قرار گرفتن صنعت های تک و فناوری های برتر را انتخاب کرده ایم گفت: در این راستا 50 هکتار زمین در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گرفت که امسال 500 هکتار نیز به آن اضافه می شود.

حاجی بابایی با اشاره به کلنگ زنی پروژه 11 هزار واحدی نهضت مسکن ملی در همدان تاکید کرد: قرار است این پروژه طی دو سال تحویل متقاضیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 500 میلیون یورو به پتروشیمی همدان

تخصیص 500 میلیون یورو به پتروشیمی همدان