مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:552023-06-29ورزشي

رقابت 10 تیم فوتبال خیابانی نوجوانان محلات ایلام


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: مرحله شهرستانی دومین دوره مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد توسط این ستاد در شهر ایلام با شرکت 10 تیم در حال انجام است.

- محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام گفت: دومین دوره مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و با پیگیری مسئولان خانه های احسان استان در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره از مسابقات با شرکت 656 نفر در قالب 156 تیم با مشارکت 12خانه فعال احسان  استان ایلام در مرحله شهرستانی و سپس استانی برگزار می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام ادامه داد: از تیم برتر این دوره از مسابقات با اهدای کاپ و هدیه نقدی تجلیل خواهد شد و این تیم به عنوان نماینده استان به رقابت های مرحله کشوری صعود خواهد کرد.

زارع با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو رده سنی 15-12 سال و 18-15سال برگزار می شود، یادآور شد: با توجه به پایان سال تحصیلی هدف از برگزاری این فستیوال ورزشی استعداد یابی دانش آموزان در محله های کم برخوردار و حمایت و پرورش این استعدادهای ورزشی و همچنین ایجاد فضای نشاط آفرین در بین آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 10 تیم فوتبال خیابانی نوجوانان محلات ایلام

رقابت 10 تیم فوتبال خیابانی نوجوانان محلات ایلام