مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-16ورزشي

مازندران با کمبود زورخانه روبرو است


رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی با اشاره به اینکه ورزش های زورخانه ای ورزش ملی ما محسوب می شود، گفت: مازندران با کمبود زورخانه روبرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرعلی باران چشمه پیش از ظهر یکشنبه در مجمع عمومی انتخابات هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان مازندران افزود: توقع و انتظارات ما از ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مازندران بیش از شرایط فعلی است و معتقدیم این استان می تواند یکی از سرآمدان کشور باشد.

رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با بیان اینکه انتظار من از مازندران بیش از این است، افزود: اینجا دیار پهلوانان و قهرمانان است و در شأن این استان نیست که فقط نصف شهرستان های مازندران زورخانه داشته باشد.

وی ادامه داد: در ستاد فرهنگ عمومی، ترویج ورزش زورخانه ای تاکید شده همه دستگاه ها باید برای ترویج این ورزش حمایت کنند.

باران چشمه با اشاره به اینکه، مازندران متأسفانه کمبود زورخانه دارد، بیان کرد: باید تلاش کرد که حداقل در تمامی شهرستان های استان مازندران یک زورخانه را داشته باشید.

رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای با ابراز رضایت از شرایط قهرمانی استان گفت: حقیقتاً استان مازندران از لحاظ نیروی انسانی بسیار غنی و یکی از بازوان فدراسیون محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران با کمبود زورخانه روبرو است

مازندران با کمبود زورخانه روبرو است