مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-14سياسي

توقع مردم کهگیلویه از رییس جمهور توجه ویژه به پروژه های آبی است


مهم ترین خواسته مردم این شهرستان از هیأت دولت توجه و تخصیص ویژه به پروژه های در حوزه آب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های این هفته نماز جمعه دهدشت، دیدار رهبر معظم انقلاب با مبلغین و روحانیت را یادآور شد و با توجه به نگرانی رهبری نسبت به مسئله تبلیغ اظهار کرد: اگر بخواهیم فرمایشات حضرت آقا را در یک جمله جمع کنم این است که رهبری نسبت به تبلیغ از طرف حوزه های علمیه رضایت ندارند و این فرمایش درست و به جا و مهمی است.

امام جمعه کهگیلویه افزود: متأسفانه تعداد مساجد ما کم هستند، روحانیون هم کم هستند و همین تعداد اندک هم عده ای اداری هستند.

وی ادامه داد: آخوندی که اداری شود و منبر نداشته باشد کارمند هست و آخوند نیست، کار روحانی تبلیغ، ارشاد و موعظه است و بعد اداری.

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: در مسئله تبلیغ شناخت مخاطب مهم است، به روحانیت توصیه می کنم مبانی فکری غلط غرب را بیان کنید، دشمن در چهل سال اخیر تلاش های فراوانی برای مقابله با اسلام کرده و باید حوزه های علمیه و جامعه مبلغین نسبت به  تبلیغ دین اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه کهگیلویه داشتن روحیه جهادی را از دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب به جامعه روحانیت عنوان و بیان کرد: این که عده ای می گویند کاری به سیاست نداریم اشتباه است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقع مردم کهگیلویه از رییس جمهور توجه ویژه به پروژه های آبی است

توقع مردم کهگیلویه از رییس جمهور توجه ویژه به پروژه های آبی است