مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-02بين الملل

زلنسکی شرط مذاکرات صلح را اعلام کرد


اظهارات زلنسکی، بیانگر این مساله است که این کشور شاید به دنبال مذاکرات صلح باشد، اگر که ضد حمله علیه نیرو های روسی باعث شود تا این نیرو ها از کریمه خارج شوند.

- زلنسکی در نشست خبری با نخست وزیر اسپانیا گفت، دولت کی یف آماده مذاکرات برای پایان دادن به درگیری است، اگر نیرو های روسی به صورت کامل از دونباس (شرق اوکراین) و کریمه عقب نشینی کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه تلگراف، اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین بیانگر این مساله است که این کشور شاید به دنبال مذاکرات صلح باشد، اگر که ضد حمله علیه نیرو های روسی باعث شود تا این نیرو ها از کریمه خارج شوند.

  زلنسکی در جریان دیدار و نشست خبری مشترک با پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در کی یف گفت: مرز های 24 فوریه 2022 مرز های ما نیستند.

آن ها خط ارتباطی بین ما و اشغالگران هستند.

  اوایل روز شنبه، روزنامه واشنگتن پست گزارش کرد مقام های اوکراینی به ویلیام برنز، رییس سیا در جریان سفر اخیرش به کی یف گفته بودند که آن ها درباره دستیابی به مرز با کریمه سرسخت هستند و بعدا قصد دارند با تهدید به هدف قرار دادن شبه جزیره کریمه، کرملین را به مذاکرات صلح وادار کنند.

  زلنسکی در ادامه گفت: آیا برای سازش دیپلماتیک آماده ایم و اگر ما به مرز های 24 فوریه 2022 دست پیدا کنیم آنوقت برای چه نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی شرط مذاکرات صلح را اعلام کرد

زلنسکی شرط مذاکرات صلح را اعلام کرد