مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-11سياسي

پلیس برای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه برنامه های متنوعی دارد


معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و مقابله با اقدامات ضد ارزشی دشمنان برنامه های متنوعی را اجرا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدرضا یاری در همایش چادرهای آسمانی که با حضور سردار حاجیان در پردیس انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از این برنامه ها برگزاری همایش چادرهای آسمانی در راستای اقدامات ایجابی و فرهنگی پلیس بود.

وی با بیان اینکه همایش چادرهای آسمانی در راستای ترویج عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده با تاکید فرمانده کل فراجا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، گفت: در اجرای این همایش سپاه پاسداران، صداوسیما و اتاق اصناف نیز معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس را همراهی کردند.

یاری خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب، عرضه محصولات فرهنگی به منظور تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان در بحث حجاب و ارائه مشاوره های رایگان به عموم مردم در خصوص اهمیت عفاف و حجاب از دیگر اقدامات معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه روشنگری در مقوله حجاب را یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز برشمرد و گفت: در حالی که دشمنان همه توان خود را برای کم اهمیت جلوه دادن این موضوع به کار گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس برای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه برنامه های متنوعی دارد

پلیس برای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه برنامه های متنوعی دارد