مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 01:202023-07-06بين الملل

هشدار قسام به وزیر تندرو صهیونیستی: هر لحظه منتظر، ناقوس مرگ باش


گردان های شهید «عزالدین قسام» با انتشار بیانیه ای ضمن پذیرفتن مسئولیت عملیات ضد صهیونیستی امروز در شهرک اشغالی «کدومیم»، در پیامی هشدارآمیز وزیر دارایی این رژیم را تهدید به مرگ کرد.

- گردان های شهید عزالدین قسام با انتشار بیانیه ای ضمن پذیرفتن مسئولیت عملیات ضد صهیونیستی امروز در شهرک اشغالی کدومیم ، در پیامی هشدارآمیز وزیر دارایی این رژیم را تهدید به مرگ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گردان های شهید عزالدین قسام با انتشار بیانیه ای ضمن پذیرفتن مسئولیت عملیات ضد صهیونیستی امروز در شهرک اشغالی کدومیم ، در پیامی هشدارآمیز وزیر دارایی این رژیم را تهدید به مرگ کرد.

منابع فلسطینی گزارش دادند که گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار پیامی هشدارآمیز ضد بتسلییل اسموتریتچ وزیر دارایی تندرو کابینه بنیامین نتانیاهو وی را تهدید به مرگ کردند.

اسموتریچ از ساکنان شهرک کدومیم است.

در پیام گردان های قسام ضد وزیر دارایی این رژیم آمده است: امروز بیش از هر زمان دیگری، به درب خانه ات نزدیک شده ایم و آماده به صدا در آمدن زنگ درب خانه ات باش.

برپایه این گزارش، گردان های شهید قسام، شاخه نظامی حماس امروز با اعلام تأیید مسئولیت حمله ضد صهیونیست ها در شهرک اشغالی کدومیم واقع در شرق قلقیلیه که به هلاکت یک نظامی صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قسام به وزیر تندرو صهیونیستی: هر لحظه منتظر، ناقوس مرگ باش

هشدار قسام به وزیر تندرو صهیونیستی: هر لحظه منتظر، ناقوس مرگ باش