مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-04سياسي

تأکید دستیار ویژه پوتین بر اجرای هر چه سریع تر توافقات با ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ایگور لویتین» دستیار ویژه ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه بعد ازظهر امروز (سه شنبه) 13 تیر ماه با علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره توافقات دو کشور در حوزه های مختلف اقتصادی و مالی گفتگو کرد.

- دستیار ویژه پوتین در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فدراسیون روسیه تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه سریع تر توافقات 2 کشور و رفع موانع موجود به کار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  ایگور لویتین دستیار ویژه ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه بعد ازظهر امروز (سه شنبه) 13 تیر ماه با علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره توافقات دو کشور در حوزه های مختلف اقتصادی و مالی گفتگو کرد.

  احمدیان در این دیدار با اشاره به اهتمام خاص دولت سیزدهم برای توسعه روابط با همسایگان به ویژه روسیه، حمایت از ابتکارات منطقه ای و همکار های دو و چندجانبه را به عنوان رویکرد موثر در تحقق منافع ملی دو کشور مورد تأکید قرار داد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، با اشاره به تحولات جهانی و تاثیر آن بر معادلات ژئوپلتیک و ژئو استراتژیک تصریح کرد: این شرایط ایجاب می کند دو کشور تمامی مسیر های کریدور شمال - جنوب، مسیر غربی، مسیردریایی و مسیر شرقی را هر چه سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید دستیار ویژه پوتین بر اجرای هر چه سریع تر توافقات با ایران

تأکید دستیار ویژه پوتین بر اجرای هر چه سریع تر توافقات با ایران