مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 00:252023-07-04بين الملل

سیاستمدار مصری خواستار اقدام جهانی ضد جنایات تل آویو در جنین شد


عربی مصر با انتقاد از مواضع شرم آور دولت های عربی در حمایت از مقاومت فلسطین در کرانه باختری خواستار شکل گیری کمپین بین المللی ضد صهیونیست ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرکل کنفرانس ملی-عربی مصر در اظهاراتی رسانه ای در واکنش به جنایات نظامیان اشغالگر صهیونیستی علیه ساکنان شهر جنین در شمال کرانه باختری خواستار حمایت ملی مردمی از سوی گروه های فلسطینی، کشورهای عربی و جهانی از ساکنان جنین و مقابله با اقدامات ضد انسانی تل آویو و لغو روابط دیپلماتیک کشورها با این رژیم شد.

خبرگزاری المیادین شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که حمدین صباحی رییس حزب الکرامه مصر و دبیرکل کنفرانس ملی-عربی مصر در نطقی مطبوعاتی ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم علیه ساکنان کرانه باختری اعلام کرد: از دولت های عربی می خواهیم با اتخاذ سیاست های عملگرایانه اقتصادی و سیاسی و جمعی به مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها برخیزند.

این سیاستمدار برجسته مصری در فراخوان خود ضد صهیونیست ها خواستار راه اندازی کمپین جهانی علیه صهیونیست ها و مشروعیت زدایی بین المللی از این رژیم موقت شد.

وی در حمایت از مقاومت فلسطینی اعلام کرد که گروه های مختلف سیاسی فلسطینی همانگونه که در مبارزه میدانی خود همدل هستند در سطح سیاسی نیز با حمایت یکپارچه از مقاومت ضد صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمدار مصری خواستار اقدام جهانی ضد جنایات تل آویو در جنین شد

سیاستمدار مصری خواستار اقدام جهانی ضد جنایات تل آویو در جنین شد