مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-24سياسي

آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار هور در اهواز برگزار می شود


با حضور اقشار مختلف مردم آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم آیین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) در اهواز برگزار می شود.

این برنامه در یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی واقع در ورودی گلزار شهدای اهواز برگزار می شود که خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان، مدافعان حرم و جوانان و نوجوانان خوزستانی در این برنامه حضور می یابند.

آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید علی هاشمی ساعت 20:30 روز یکشنبه 4 تیرماه سال 1402 همزمان با سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمدباقر(ع) برگزار می شود که جمعی از مسئولان لشکری و کشوری نیز در این آیین معنوی شرکت می کنند.

سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) در روز دهم شهریور ماه سال 1340 هجری شمسی در اهواز دیده به جهان گشود.

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 به عضویت کمیته انقلاب اسلامی درآمد و در سال 1359 پس از حمله کشور متجاوز عراق به خاک ایران، شهید علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار هور در اهواز برگزار می شود

آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار هور در اهواز برگزار می شود