مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:512023-07-05سياسي

تحقق ایران قوی مهمترین چشم انداز بسیج است


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بسیج در تحقق اهداف و مسیر پیشرفت کشور حرکت شتابنده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی عصر امروز در نشست تخصصی با مسئولین بخش های مختلف سپاه و بسیج استان مرکزی با حضور معاونین سازمان بسیج در ستاد سپاه استان اظهار داشت: امروز به برکت فرهنگ و گفتمان بسیج جوانان مومن و انقلابی با نشاط و شادابی و روحیه جهادی در پایگاه های بسیج می درخشند و استعدادها و توانمندی های خود را به منصه ظهور می رسانند و منشا خیرات و برکات فراوان برای ملت و جامعه هستند.

وی افزود: تحقق ایران قوی مهمترین چشم انداز بسیج است و این مهم با توجه و تبعیت از مقام معظم رهبری و روحیه جهادی محقق خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: آموزش، تعلیم و تربیت در بسیج در راستای توانمند سازی بسیجیان برای اجرای ماموریت های بسیج در بخش های مختلف یکی از مهمترین برنامه ها است.

 سلیمانی با بیان اینکه تربیت نسل جوان مومن انقلابی پای کار از اهداف آموزش و تربیت در بسیج است،گفت: اقداماتی چون شبکه عظیم و کارآمد صالحین و تشکیل قرارگاه های تخصصی همچون تعلیم و تربیت در این راستا است.

وی افزود: در طول این سال ها حضور بسیج در حوزه ها و بخش های مختلف همراه با کارآمدی و توانمندی همراه بوده و بسیج نقش موثری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق ایران قوی مهمترین چشم انداز بسیج است

تحقق ایران قوی مهمترین چشم انداز بسیج است