مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-09اقتصادي

ذخایر خونی کشور اکنون بین 8 تا 10 روز است


مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور گفت: ذخایر خون کشور اکنون بین هشت تا 10 روز بوده در حالی که در طول فعالیت سازمان انتقال خون این ذخایر بین چهار تا پنج روز بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی جمالیان شامگاه شنبه در آیین آغاز رسمی فعالیت مجمع خیرین انتقال خون استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه بیشترین ذخیره خون سازمان انتقال خون در دولت سیزدهم محقق شده است.

مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور با اشاره به اینکه ذخایر خونی امسال نسبت به سال های گذشته قابل توجه است، گفت: ذخایر خون سازمان انتقال خون کشور امسال نسبت به طول فعالیت این سازمان بی سابقه است.

وی افزود: ذخایر خون سازمان انتقال خون کشور اکنون بین هشت تا 10 روز است در صورتی که در طول فعالیت این سازمان ذخایر خون سازمان بین چهار تا پنج روز بوده است.

جمالیان ادامه داد: امروزه 100 درصد نیاز بیماران در بیمارستان های کشور توسط این سازمان تأمین می شود که این مهم بی سابقه است وی با بیان اینکه 85 درصد خون مورد نیاز بیماران در بیمارستان های کشور در گذشته توسط سازمان انتقال خون کشور تأمین می شد، گفت: سازمان انتقال خون کشور سال گذشته به عنوان سازمان انتقال خون آسیا شناخته شد و شاخص های این سازمان در حد کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر خونی کشور اکنون بین 8 تا 10 روز است

ذخایر خونی کشور اکنون بین 8 تا 10 روز است