مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-10سياسي

ضرورت برگزاری رویدادهای ادبی «مهدی آذر یزدی» در سطح ملی و بین المللی


استاندار یزد با تمجید از شخصیت برجسته استاد «مهدی آذر یزدی» به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ استان و کشور، گفت: لازم است با برنامه ریزی های دقیق، - استاندار یزد در آیین بزرگداشت پدر ادبیات کودک و نوجوان مطرح کرد؛ ضرورت برگزاری رویدادهای ادبی مهدی آذر یزدی در سطح ملی و بین المللی ایسنا/یزد استاندار یزد با تمجید از شخصیت برجسته استاد مهدی آذر یزدی به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ استان و کشور، گفت: لازم است با برنامه ریزی های دقیق، رویدادهای ادبی مهدی آذر یزدی در سطح ملی و بین المللی برگزار شود.

مهران فاطمی شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت استاد مهدی آذر یزدی؛ پدر ادبیات کودک و نوجوان، کتاب را غذای روح انسان دانست و گفت: قصه و داستان یکی از مهمترین ابزارهای ساخت شخصیت کودکان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: بخش اعظم شکل گیری شخصیت کودکان ایرانی، مرهون داستان های پر حکمت و آموزنده پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و قصه های استاد مهدی آذر یزدی است.

استاندار از مهدی آذر یزدی به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ استان و کشور یاد کرد و اظهار داشت: امیدواریم با تربیت شخصیت هایی نظیر مهدی آذر یزدی، یزد کماکان پیشقراول حوزه ادبیات کودک و نوجوان در کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برگزاری رویدادهای ادبی «مهدی آذر یزدی» در سطح ملی و بین المللی

ضرورت برگزاری رویدادهای ادبی «مهدی آذر یزدی» در سطح ملی و بین المللی