مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-11ورزشي

درخشش نوجوانان زنجانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور


دبیر هیئت وزنه برداری استان زنجان گفت: استان زنجان در بخش نوجوانان مسابقات وزنه برداری کشور موفق به کسب جایگاه دوم تیمی شد.

- ایسنا/زنجان دبیر هیئت وزنه برداری استان زنجان گفت: استان زنجان در بخش نوجوانان مسابقات وزنه برداری کشور موفق به کسب جایگاه دوم تیمی شد.

مرتضی مبارکی در گفت وگو با ایسنا، درباره افتخارآفرینی نوجوانان زنجانی در مسابقات کشوری وزنه برداری، اظهار کرد: همزمان با برگزاری مسابقات وزنه برداری در اردبیل، نوجوانان زنجانی موفق شدند با کسب 5 مدال طلا و 4 مدال برنز مقام دوم تیمی این مسابقات را کسب کنند.

وی افزود: از بین ورزشکاران زنجانی، در دسته 67 کیلوگرم حسین محمدی 2 مدال طلا و یک مدال برنز را کسب کرد، در وزن 89 کیلوگرم محمدحسین حبیبی موفق شد 3 مدال طلا را به نام خود ثبت کند.

همچنین ابوالفضل مرادی نیز 3 مدال برنز دسته 89 کیلوگرم را کسب کرد.

این مسئول با بیان اینکه نوجوانان زنجانی در بین تیم های قدرتمندی که در مسابقات حضور داشتند موفق به کسب مقام دوم تیمی شدند، تصریح کرد: در بخش جوانان، بزرگسالان و بانوان مسابقات نیز ورزشکاران زنجانی حضور دارشته تا هفته آینده بر روی تخته خواهند رفت.

مبارکی خاطرنشان کرد: کسب جایگاه دوم در این مسابقات نشان می دهد که برنامه ریزی های صورت گرفته از قبل بر مبنای استعدادیابی درست بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش نوجوانان زنجانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور

درخشش نوجوانان زنجانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور