مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-12فرهنگي

اجرای طرح تابستانه «زیرسایه کتاب» در کتابخانه های استان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدحسین فیروزی سرپرست کتابخانه های عمومی استان فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای غنی شدن اوقات فراغت در فصل تابستان طرح «زیر سایه کتاب» در کتابخانه های عمومی استان فارس اجرایی شده است.

- اجرای طرح تابستانه زیرسایه کتاب در کتابخانه های استان فارس سرپرست کتابخانه های عمومی استان فارس گفت: زیرسایه کتاب در چهار محور کارگاه های آموزشی، رویداد های کتابخوانی، ویژه برنامه های کودک و نوجوان و جشنواره و مسابقات خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، محمدحسین فیروزی سرپرست کتابخانه های عمومی استان فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای غنی شدن اوقات فراغت در فصل تابستان طرح زیر سایه کتاب در کتابخانه های عمومی استان فارس اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: در این طرح بیش از 14 هزار برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان فارس اجرایی خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول طرح زیر سایه کتاب از اول تیرماه در استان فارس اجرایی شده و این طرح تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

فیروزی اضافه کرد: این برنامه ها در چهار محور کارگاه های آموزشی، رویداد های کتابخوانی، ویژه برنامه های کودک و نوجوان و جشنواره و مسابقات خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تابستانه «زیرسایه کتاب» در کتابخانه های استان فارس

اجرای طرح تابستانه «زیرسایه کتاب» در کتابخانه های استان فارس