مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-08سياسي

چهاردهمین جلد از روایت زنان به کتابفروشی رسید


کتاب «امسال قبول می شویم، برگی از زندگی عفت نجیب ضیاء» به قلم آزاده فرزام نیا و از سوی انتشارات «راه یار» منتشر و روانه بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب امسال قبول می شویم، برگی از زندگی عفت نجیب ضیاء به قلم آزاده فرزام نیا و از سوی انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شد.

تاریخ نگاری انقلاب اسلامی عمیقاً به روایت زنان این انقلاب و طبعاً به خود انقلاب بدهکار است.

زنان شهید انقلاب و دفاع مقدس، زنان مبارز پیش از انقلاب، همسران مبارزان انقلاب، همسران رزمندگان و شهدا و آزادگان و جانبازان، مربیان پرورشی، معلمان و مبلغان فرهنگی، جهادگران، دانشمندان، پژوهشگران، کارآفرینان و.

هنوز به راستی روایت نشده اند.

زنانی که محور خانواده بوده اند و حضور آن ها در عرصه های گوناگون، مساوی با همراهی و حضور اعضای خانواده در انقلاب بوده است.

آن ها در سکوت، تمام بار تربیت نیروهای انقلاب را به دوش کشیده اند و باز هم در سکوت، روایت تلاش و مجاهدت زنانه و مادرانه خود را در حاشیه موفقیت مردان انقلابی شان دیده اند.

ترسیم این جایگاه به خودی خود اهمیت ویژه ای دارد، اما هم زمان، به مقایسه تعریف زن تراز در دوره پیش و پس از انقلاب هم کمک می کند و یاریگر دختران و زنان جوان در مقایسه زن تراز اسلام و انقلاب اسلامی با زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین جلد از روایت زنان به کتابفروشی رسید

چهاردهمین جلد از روایت زنان به کتابفروشی رسید