مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-16سياسي

چگونه با دعا کردن محال ها، شدنی می شود؟


این مهم است که وقتی ما معمولی ها، با غیر کلیشه ای ترین و تازه ترین حسّمان،دست می اندازیم به همان کلیشه ای ترین و قدیمی ترین جمله و می گوییم التماس دعا ، - گروه زندگی؛راضیه ابراهیمی:معلوم نیست که وقتی ما معمولی ها، با غیرکلیشه ای ترین و تر و تازه ترین حسمان، دست می اندازیم به همان کلیشه ای ترین و قدیمی ترین جمله و می گوییم التماس دعا ، چقدر اطمینان داریم که می شود یک نفر با همین دعا،خواسته هایمان را بریزد توی مشتش و تحویل خدا دهد،اصلا شاید آن یک نفر خودمان بودیم و دعای خودمان.

در این گزارش حجت الاسلام محمد جواد ابراهیمی ؛ مدرس و محقق حوزه و دانشگاه با پرداختن به نکات شنیدنی و کاربردی از چهار سکانس داستان حضرت عیسی علیه السلام و نیز آیه مباهله، شیرینی و حال خوشی که در لابلای دعاها می تواند عایدمان شود را برایمان پر رنگ تر می کند.

* دعای حَنّه خانم، مادر بزرگ حضرت عیسی لطفا برایمان روشن کنید چرا و چگونه دعا جایگاه ویژه ای در زندگی ما دارد؟ اصلا اهل دعا بودن چقدر اهمیت دارد؟ این همان سوالیست که در شروع گفتگو از حجت الاسلام ابراهیمی پرسیده شد.

استاد هم ماهرانه و دست پُر، چند سکانس شنیدنی از ماجرای حضرت عیسی و نکات کاربردی و شنیدنی آن در چند آیه از سوره آل عمران را برای پاسخ شفاف و گره گشا به همین سوال توضیح داد: داستان حضرت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه با دعا کردن محال ها، شدنی می شود؟

چگونه با دعا کردن محال ها، شدنی می شود؟