مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-19دانش

ضرورت تلاش دانشجویان بین الملل در جهت تغییر معادلات جهانی به نفع جهان اسلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی- فرهنگی ویژه دانشجویان بین الملل دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، - مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی- فرهنگی ویژه دانشجویان بین الملل دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی- فرهنگی ویژه دانشجویان بین الملل دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

داداش پور در این مراسم ضمن تشکر از دانشگاه علم و صنعت به دلیل میزبانی این دوره آموزشی - فرهنگی گفت: امیدوارم این فرصت را که تحت عنوان اردوی فرهنگی _ آموزشی با دو هدف ایجاد دوستی و مودت در میان شما دانشجویان عزیز و ایجاد آگاهی به منظور رشد فردی و ارتقاء فعالیت های گروهی و در عین حال تلاش برای رفع چالش های کشور های اسلامی در جهان اسلام ایجاد شده است را مغتنم شمارید.

رییس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: هم اندیشی مقدمه ای است تا به یافته های علمی دست یابید که در نهایت سبب رشد فردی شما در کشور های خودتان نیز می شود، زیرا بسیاری از چالش های موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تلاش دانشجویان بین الملل در جهت تغییر معادلات جهانی به نفع جهان اسلام

ضرورت تلاش دانشجویان بین الملل در جهت تغییر معادلات جهانی به نفع جهان اسلام