مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-22سياسي

ایران در زمینه بازی های رایانه ای رتبه اول منطقه را دارد


مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: در مطالعه انجام شده با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز، ایران در تولید علم در زمینه بازی های رایانه ای رتبه اول منطقه و رتبه 18 دنیا را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری پیرامون ششمین دوره جایزه بازی های جدی 1402، پیش از ظهر امروز شنبه 31 تیر با حضور محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، فرزانه شریفی دبیر ششمین دوره جایزه بازی های جدی 1402 و معاون پژوهش و آموزش بنیاد ملی بازی های رایانه ای و جمعی از اصحاب رسانه در بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد.

محمد امین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: ضعفی در حوزه اطلاع رسانی در زمینه بازی های رایانه ای داریم و طبق پیمایشی که سال گذشته انجام شد، متوسط سن بازیکن به 23 سال رسیده است و هر سال افزایش پیدا کرده است؛ این عدد در آمریکا 33 سال است.

وی افزود: افزایش سن بازیکن نشان می دهد که بازی تلاش می کند در خانواده ها جای خود را به عنوان رسانه باز می کند اما چون نامش بازی است، رسانه جدی تلقی نمی شود در حالی که بازیکن ها روزانه یک ساعت و نیم بازی می کنند؛ باید اول جایگاه بازی را بین مخاطبان و سیاست گزاران تبیین کنیم و بعد به سیاستگذاری در این حوزه بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در زمینه بازی های رایانه ای رتبه اول منطقه را دارد

ایران در زمینه بازی های رایانه ای رتبه اول منطقه را دارد