مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-05اقتصادي

بازارچه دائمی عرضه و تولید صنایع دستی شیراز هفته آینده راه اندازی می شود


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: بازارچه صنایع دستی شیراز، از مصوبات سفر ریاست جمهوری به فارس است که اعتبارات آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صنایع دستی استان فارس، میراثی گرانبها است که همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

حمایت از صنعتگران این عرصه در زمینه عرضه و تولید، ضرورتی است که با وجود آن، می توان به ارتقای کمی و کیفی صنایع دستی امیدوار بود.

ارائه تسهیلات کم بهره، ایجاد مکان هایی جهت عرضه صنایع دستی، معرفی صنایع دستی بومی هر شهرستان در سطح ملی و جهانی، مطرح کردن افتخاراتی نظیر عنوان شهر جهانی صنایع دستی برای شیراز، می تواند به رشد و ارتقای صنایع دستی بومی بیش از پیش کمک کند.

در راستای ایجاد مراکز عرضه صنایع دستی، یک بازارچه در محوطه اداری صنایع دستی فارس بنا شده که مقرر است به طور دائم به این امر اختصاص یابد.

هرچند موضوع قطع چند درخت برای احداث غرفه های این بازارچه تا حدی در فضای مجازی حاشیه ساز شد.

حاشیه ای که مسئول مربوطه آن را مغرضانه می داند.

بازارچه صنایع دستی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به فارس است در زمینه نحوه برپایی این بازارچه و حاشیه قطع درختان پیرامون آن با معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فارس گفتگویی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه دائمی عرضه و تولید صنایع دستی شیراز هفته آینده راه اندازی می شود

بازارچه دائمی عرضه و تولید صنایع دستی شیراز هفته آینده راه اندازی می شود