مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-22اقتصادي

اقدامات موثر بهداشت و درمان صنعت نفت در خارگ


بهداشت و درمان صنعت نفت در خارگ در سال گذشته اقدامات مؤثری در حوزه بهداشت و درمان نفت به سرانجام رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا دشتی زاده عصر شنبه در نشست با مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت در خارگ در سال گذشته اقدامات مؤثری در حوزه بهداشت و درمان نفت به سرانجام رسانده است.

وی افزود: خرید و نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن یکی از خواسته های به حق اهالی جزیره خارگ بود که با اهتمام ویژه به سرانجام رسید، همچنین خرید و نصب و راه اندازی دستگاه تصویر برداری فک و دهان و خرید یک دستگاه یونولیت دندانپزشکی اقدام مؤثری در حوزه بهداشت دهان و دندان این جزیره بوده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: نصب و راه اندازی سیستم تصفیه فاضلاب بیمارستان، خرید و راه اندازی تجهیزات آزمایشگاهی، خرید تجهیزات کلینیک چشم پزشکی و اخذ مجوز راه اندازی مرکز تخصصی طب کار، تأمین دارو، همکاری در پذیرش بیمه شدگان بستری تحت پوشش تأمین اجتماعی و اعزام به موقع بیمارانی که نیاز به ادامه درمان در خارج از جزیره داشتند را به خوبی صورت دادند.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: انتظار می رود در سال پیش رو اقدامات لازم در زمینه های تأمین و افزایش حضور تخصص های پزشکی، حضور مستمر پزشک سونوگرافی و افزایش اقلام دارویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات موثر بهداشت و درمان صنعت نفت در خارگ

اقدامات موثر بهداشت و درمان صنعت نفت در خارگ