مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:402023-06-25سياسي

ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت سالروز شهادت امام باقر(ع)


مراسم عزاداری ویژه شب، روز و شام شهادت حضرت باقرالعلوم(ع) با حضور سخنرانان و مادحین برجسته در صحن پیامبر اعظم(ص) و رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده و برگزار خواهد شد.

- ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت سالروز شهادت امام باقر(ع) ایسنا/خراسان رضوی مراسم عزاداری ویژه شب، روز و شام شهادت حضرت باقرالعلوم(ع) با حضور سخنرانان و مادحین برجسته در صحن پیامبر اعظم(ص) و رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده و برگزار خواهد شد.

مراسم عزاداری شب شهادت امام باقر(ع) یکشنبه 4 تیرماه ساعت20 با قرائت زیارت امین الله در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز می شود و زائران و مجاوران پس از دکلمه خوانی، از سخنان حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل مقری از وعاظ برجسته مشهدی بهره مند خواهند شد و روضه خوانی حاج احمد واعظی از مداحان برجسته کشورمان و مدیحه سرایی سیدجعفر ماهرخسار و رضا قانع پایان بخش این مراسم نورانی خواهد بود.

ویژه برنامه عزاداری صبح شهادت حضرت ابن السجاد(ع) نیز دوشنبه 5 تیر ماه ساعت 9 با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و دکلمه خوانی آغاز می شود و پس از بیان احکام، گروه سرود گلدسته های حرم برای همخوانی بر روی سِن اجرا حاضر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت سالروز شهادت امام باقر(ع)

ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت سالروز شهادت امام باقر(ع)