مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-06اجتماعي

30 میلیون تومان جریمه و 7 ماه حبس برای شکارچی قوچ وحشی در نهاوند


رییس اداره حفاظت از محیط زیست نهاوند از 30 میلیون جریمه نقدی و هفت ماه حبس برای شکارچی قوچ وحشی در منطقه حفاظت شده ملوسان خبر داد.

- عزیز قیاسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: یکی از شکارچیان غیر مجاز بدون در نظر گرفتن ممنوعیت و محدودیت قانونی در منطقه حفاظت شده ملوسان اقدام به شکار یک راس قوچ کرده بودند که توسط عوامل حفاظت محیط زیست شناسایی و به دادگاه معرفی شدند.

وی افزود: پس از معرفی این شکارچی غیر مجاز به دادگاه، حسب آراء صادره از شعب دادگاه های عمومی کیفری و حقوقی نهاوند وی به پرداخت جریمه نقدی و حبس محکوم شد.

  رییس اداره محیط زیست نهاوند به کیفیت حکم صادره اشاره کرد و افزود: بر اساس رای صادره، مجرم به تحمل و کیفر حبس تعزیری به مدت هفت ماه و جزای نقدی 5 میلیون تومان و پرداخت 25 میلیون تومان ضرر و زیان قوچ وحشی به انضمام هزینه های دادرسی محکوم شد.

وی در ادامه از شکواییه جمعی از اهالی روستاهای سیاهدره و ملوسان از این اداره نسبت به تعرض گرازها به باغات میوه خبر داد و گفت: جمعی از اهالی این روستاها نسبت به تعدی گرازهای منطقه به باغات و مزارع واقع در روستا از این اداره شکایت کرده بودند که پیگیری های لازم در این زمینه به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیون تومان جریمه و 7 ماه حبس برای شکارچی قوچ وحشی در نهاوند

30 میلیون تومان جریمه و 7 ماه حبس برای شکارچی قوچ وحشی در نهاوند