مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-24سياسي

سرپرست فرمانداری بستان آباد منصوب شد


طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، علیرضا توری به سمت سرپرست فرمانداری بستان آباد منصوب و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

- علیرضا توری متولد 1354 در هشترود و دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات دفاعی استراتژیک است.

وی 25 سال سابقه خدمت در رده های مختلف مدیریتی سپاه را در کارنامه اجرایی خود دارد و پیش از این به مدت 15 ماه سمت فرمانداری هشترود را بر عهده داشته است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی روز شنبه، سوم تیرماه، در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری بستان آباد، گفت: برای نتیجه گیری بهتر در دوران طلایی پیشرو، حرکت در مسیر نظام و ولایت تنها در زبان کافی نیست و باید کلیه اقدامات و تصمیمات و جهت گیری ها در این راستا باشد.

تراب محمدی گفت: بدنه دولت همگام با شخص اول دولت تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم را سرلوحه خود قرار داده و برای خدمت به مردم ساعت اداری و غیراداری نمی شناسد.

وی، رویکرد دولت برای اتمام پروژه های قدیمی و نیمه تمام را حل مشکلات قدیمی و انباشته شده از دولت های قبل دانست و افزود: پروژه های نیمه کاره بخش عظیمی از سرمایه کشور را معطل کرده و امید مردم را هم نشانه گرفته بود که دولت سیزدهم تلاش می کند قبل از تعریف پروژه جدید نسبت به تکمیل آنها اقدام کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری بستان آباد منصوب شد

سرپرست فرمانداری بستان آباد منصوب شد