مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-08اقتصادي

در پی ساماندهی فارغ التحصیلان جویای کارِ کشاورزی هستیم


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: در پی ساماندهی فارغ التحصیلان جویای کار در بخش کشاورزی استان هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: در پی ساماندهی فارغ التحصیلان جویای کار در بخش کشاورزی استان هستیم.

ایرج بهرامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در استان کرمانشاه قریب 10 هزار فارغ التحصیل کشاورزی در زیرشاخه های زراعت، باغبانی و.

داریم، گفت: بین 4500 تا پنج هزار نفر از این افراد جویای کار هستند، هرچند ممکن است برخی از این افراد هم اکنون به مشاغلی هم مشغول باشند.

بهرامی با بیان اینکه در پی ساماندهی فارغ التحصیلان جویای کار کشاورزی کرمانشاه هستیم، گفت: در تلاشیم تا با کمک دستگاه های اجرایی شرایطی را فراهم کنیم که این کارشناسان در عرصه های تولیدی شامل مزارع و باغات، دامداری ها و واحدهای پرورش طیور حضور پیدا کرده و زمینه ارتقاء کمی و کیفی تولیدات کشاورزی را فراهم کنند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای افراد جویای کار عضو نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کارهایی تعریف کرده ایم، گفت: در شش ماه گذشته زمینه اشتغال و بکارگیری موقت 500 نفر از فارغ التحصیلان بخش کشاورزی استان را فراهم کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پی ساماندهی فارغ التحصیلان جویای کارِ کشاورزی هستیم

در پی ساماندهی فارغ التحصیلان جویای کارِ کشاورزی هستیم