مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-07سياسي

مسؤولان برای مقابله با افزایش اجاره بهای مسکن چاره اندیشی کنند


مسؤولان باید برای مقابله با افزایش اجاره بهای مسکن چاره اندیشی کنندچرا که بسیاری از شهروندان در خصوص افزایش چند برابری اجاره بهای مسکن با مشکل مواجه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس استان بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه شهرستان دشتی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: غدیر تنها یک حادثه و واقعه نیست؛ بلکه تاریخی است که باید هزاران بار نوشته و خوانده شود؛ غدیر ادامه رسالت پیامبر اسلام(ص) و مهر تاییدی بر شایستگی و ایمان و اخلاص مولای متقیان امیرالمومنین (ع) است.

وی ادامه داد: دین اسلام بدون امامت و ولایت ناقص است، آن قدر این مسأله اهمیت دارد که خداوند متعال پیامبری را که این همه برای ابلاغ اسلام زحمت کشیده اند را به نوعی تهدید می کنند که اگر به این دستور الهی عمل نکنند، گویی رسالت خود را انجام نداده است چرا که مسئله امامت رکن اسلام است.

امام جمعه دشتی گفت: همه شیعیان باید در بزرگداشت این عید بزرگ بیش از گذشته تلاش و البته در کنار آن باید نسبت به شناخت فضیلت های امیرالمومنین (ع) و فلسفه غدیر، و انتقال پیام غدیر تلاش مضاعف کنند.

خطیب نماز جمعه خورموج با تبریک 24 ذی الحجه روز مباهله عنوان کرد: این روز هم دست کمی از عید غدیر ندارد، روز مباهله، روز عزت اسلام و مسلمانان است و حقانیت اسلام و اهل بیت تا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان برای مقابله با افزایش اجاره بهای مسکن چاره اندیشی کنند

مسؤولان برای مقابله با افزایش اجاره بهای مسکن چاره اندیشی کنند