مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-18اقتصادي

ارجاع پرونده تخلفات صنفی 10 هزار میلیاردریالی به تعزیرات حکومی استان سمنان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل و ارجاع صدها پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومی استان به ارزش ریالی 10 هزار میلیارد در بهار امسال خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل و ارجاع صدها پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومی استان به ارزش ریالی 10 هزار میلیارد در بهار امسال خبر داد.

مهدی یحیایی 27 تیرماه از انجام بیش از 10 هزار مورد بازرسی در سه ماهه اول امسال خبر داد واظهار کرد: این بازرسی ها به منظور رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در قالب طرح های مختلف صورت گرفته است.

وی گفت: در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری اداره کل صنعت؛ معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده، تعداد 743 مورد تخلف کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان سمنان ادامه داد: طی این مدت 714 مورد پرونده تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم ارائه فاکتور و عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع پرونده تخلفات صنفی 10 هزار میلیاردریالی به تعزیرات حکومی استان سمنان

ارجاع پرونده تخلفات صنفی 10 هزار میلیاردریالی به تعزیرات حکومی استان سمنان