مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-08سياسي

امضای قرارداد شهرداری رشت با شرکت مدیریت پسماند


شهردار رشت با بیان اینکه فراخوانی به منظور رفع مشکل پسماند خشک انجام شد، گفت: چندین شرکت در این فراخوان شرکت کردند و قرارداد همکاری با شرکت منتخب انجام شد و امیدوارم این اقدام فرهنگی به نتایج مطلوب برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در نود و یکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی اظهار کرد: صبح امروز خبر شهادت 2 تن از جان برکفان نیروی انتظامی در مقابله با اشرار موجب حزن و اندوه شد و امیدواریم روح این شهدای گرانقدر با سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) محشور شود.

  وی با تبریک عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت افزود: غدیر یک تفکر و نشانه و رمزی از نبوت و نقطه تلاقی کاروان رسالت و امامت است.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از عملکرد شهرداری رشت پیرامون برگزاری جشن بزرگ غدیر گفت: این جشن بزرگ با حضور و همراهی دیگر دستگاه ها از جمله فرمانداری، سپاه، مواکب و هیئت های مذهبی رشت برگزار شد و استقبال با شکوه شهروندان از این اجتماع بزرگ، نشان دهنده آن است که می توان از ظرفیت پیاده راه فرهنگی رشت برای اقدامات تاثیر گذار فرهنگی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد شهرداری رشت با شرکت مدیریت پسماند

امضای قرارداد شهرداری رشت با شرکت مدیریت پسماند