مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:512023-07-01اقتصادي

قریب به 30 هزار مسکن برای محرومین لرستان احداث و مرمت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احمدرضا دالوند عصر امروز در شورای اداری لرستان با اشاره به تفاهم نامه قرارگاه محرومیت ردایی در استان های مختلف، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه، در مناطق روستایی با توجه به تنش آبی، آبرسانی به 500 روستای لرستان طی سه سال انجام خواهد گرفت.

وی، اجرای عملیات یک میلیون هکتار آبخیزداری در استان، اجرای عملیات 800 رشته قنوات، 2 هزار کیلومتر انتقال آب با لوله را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

معاون عمرانی استانداری لرستان از احداث 16 هزار و 500 واحد مسکن شهری و 3 هزار و 200 واحد مسکن روستایی و 7 هزار تعمیر مسکن شهری و روستایی توسط قرارگاه امام حسن(ع) تا سه سال آینده خبر داد.

دالوند ادامه داد: همچنین  در این تفاهم نامه 700 کیلومتر احداث راه جدید، آسفالت 500 کیلومتر راه روستایی و احداث 300 کیلومتر راه عشایری و هزار کیلومتر مرمت و بازسازی نیز قید شده است.

وی با اشاره به رفع معضلات حاشیه نشینی در 5 محله و 3 شهرستان، افزایش تعداد نقاط هدف را در صورت افزایش تعداد گروه های جهادی امکان پذیر دانست.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به ایجاد اشتغال برای 15 هزار نفر لرستانی توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن(ع) طی سه سال، تصریح کرد: ساخت 1150 مدرسه برای جایگزینی مدارس سنگی، کپری و کانکی استان نیز در تفاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قریب به 30 هزار مسکن برای محرومین لرستان احداث و مرمت می شود

قریب به 30 هزار مسکن برای محرومین لرستان احداث و مرمت می شود