مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-05اقتصادي

این بار سرمای مهربانی در اوج گرما به خانه های نیازمندان خراسان جنوبی رفت


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: این بار در اوج گرما سرمای مهربانی به خانه های نیازمندان استان با توزیع 500 کولر آبی بین آن ها رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی  امروز به رسانه ها اعلام کرد: 500 کولر آبی با توجه به افزایش دمای بی سابقه و نیاز مددجویان استان بین آن ها توزیع شد.

وی اظهارداشت: در مجموع برای تهیه این تعداد کولر 2 میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار هزینه و بین نیازمندان همه شهرستان های استان توزیع شد.

وی افزود: شناسایی، بررسی و نیاز سنجی خانوار های نیازمند برابر مقررات ابلاغی این نهاد توسط مددکاران اجتماعی هر اداره انجام شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده زمینه بهره مندی همه خانوار های نیازمند به کالا های اساسی فراهم  شده به طوری که حداقل هر خانواده از یک نوع کالای اساسی بهرمند شود.

عرب با قدردانی از حمایت همه خیران و نیکوکاران افزود: مردم خیر و علاقمند به مشارکت در تامین کالا های ضروری می توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد، شماره گیری کد دستوری#056*8877* و یا شماره کارت 6037991899958890 کمک های خداپسندانه خود را به این امر خیر اختصاص ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بار سرمای مهربانی در اوج گرما به خانه های نیازمندان خراسان جنوبی رفت

این بار سرمای مهربانی در اوج گرما به خانه های نیازمندان خراسان جنوبی رفت