مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-27سياسي

آموزش مهارت های زندگی اسلامی به سوادآموزان فارس


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس از انعقاد تفاهم نامه همکاری با حوزه علمیه خواهران استان برای ارائه آموزش مهارت های زندگی اسلامی در کلاس های سوادآموزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید احمدی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک نهضت سوادآموزی و حوزه علمیه خواهران استان در خصوص توسعه مهارت های و سبک زندگی اسلامی، گفت: برای تحقق مفاد این تفاهم نامه و تهیه برنامه عملیاتی کارگروه تخصصی تشکیل می شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: حوزه سوادآموزی فارس برای نیل به اهداف متعالی خود نیازمند مشارکت و همکاری بیش از پیش سایر دستگاه ها و سازمان ها است.

وی تصریح کرد: مشارکت و همکاری معاونت سوادآموزی با دستگاه های مختلف از جمله؛ دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد، اداره کل زندان ها، ستاد اقامه نماز، بسیج سازندگی، جهاد کشاورزی، اداره آموزش و پرورش استثنایی و بخشی از اقدامات برای کیفی سازی آموزش های نهضت سوادآموزی است.

احمدی، توسعه کمی آموزش ها را از دیگر اهداف معاونت سوادآموزی دانست و ادامه داد: آموزش 30 هزار بی سواد در یک سال، از برنامه های اصلی سوادآموزی فارس است.

وی گفت: کار آموزش را بیش از دو هزار و 800 آموزشیار برعهده دارد لذا بر اساس این تفاهم نامه حوزه علمیه خواهران در ارائه نوع آموزش ها، با آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های زندگی اسلامی به سوادآموزان فارس

آموزش مهارت های زندگی اسلامی به سوادآموزان فارس