مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-22سياسي

پایبندی به قانون فصل الخطاب عملکرد کارمندان باید باشد


باید قانونمداری و انضباط کاری را سرلوحه کار خود قرار داده و پایبندی به قانون فصل الخطاب عملکرد کارمندان باید باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یحیی رمضانی ظهر شنبه در جریان اولین دیدار خود را با جمعی از معاونان، رؤسای ادارات و کارمندان شاغل در مجموعه فرمانداری کرج، ضمن آرزوی قبولی سوگواری های دهه اول ماه محرم، با بیان اینکه از پیشنهادات ارزنده برای پیشبرد امور اداری در دستگاه حاکمیتی فرمانداری استقبال می نمایید، اظهار داشت: نیروهای فرمانداری کرج باید پاکدست، کارا، فعال، انقلابی، مجرب و با علم باشند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت بروکراسی اداری تصریح کرد: هنگامی که ردای خدمت را می پوشیم باید قانونمداری و انضباط کاری را سرلوحه کار خود قرار داده و در مسیر قانون حرکت نماییم، پایبندی به قانونی فصل الخطاب عملکرد کارمندان باید باشد.

فرمانداری ملجاء و محل رجوع مردم باشد معاون استاندار تکریم ارباب رجوع را اولویت مهم مسئولان و کارمندان ادارات برشمرد و ادامه داد: فرمانداری ملجاء و محل رجوع مردم شریف و شهروندان گرامی است و لذا باید با پاسخگویی مناسب، بهترین خدمت را از سوی این نهاد حاکمیتی دریافت کنند.

رمضانی برخورداری از انگیزه و کارآمدی را از شاخصه های کارمندان موفق در هر مجموعه ای دانست و با بیان اینکه باید تعالی سازمانی را مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبندی به قانون فصل الخطاب عملکرد کارمندان باید باشد

پایبندی به قانون فصل الخطاب عملکرد کارمندان باید باشد