مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-25سياسي

پاسخ دهی به استعلامات ثبتی توسط هوش مصنوعی


سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان گفت: سامانه های الکترونیک موجب تسهیل کارها و کاهش مراجعات حضوری شده و در بسیاری از موارد، استعلامات دفاتر اسناد رسمی توسط هوش مصنوعی و به صورت آنی پاسخ داده می شود.

- ایسنا/کرمان سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان گفت: سامانه های الکترونیک موجب تسهیل کارها و کاهش مراجعات حضوری شده و در بسیاری از موارد، استعلامات دفاتر اسناد رسمی توسط هوش مصنوعی و به صورت آنی پاسخ داده می شود.

سعید نظری امروز چهارم تیرماه در بازدید رییس حوزه قضایی، دادستان و جمعی از مسئولان قضایی شهرستان سیرجان از اداره ثبت اسناد و املاک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تبریک هفته قوه قضاییه با بیان اینکه در زمان تصدی مرحوم تویسرکانی بر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بسیاری از فرآیندهای ثبتی الکترونیک شد، افزود: مرحوم تویسرکانی پدر ثبت نوین بود و در دوران تصدی او بالغ بر 30 سامانه ثبتی مکانیزه راه اندازی شد.

او افزود: سامانه های الکترونیک موجب تسهیل کارها و کاهش مراجعات حضوری شده و در بسیاری از موارد، استعلامات دفاتر اسناد رسمی توسط هوش مصنوعی و به صورت آنی پاسخ داده می شود.

نظری ضمن ارائه آمار عملکرد اداره ثبت اسناد و املاک سیرجان در حوزه حدنگاری و صدور سند اراضی کشاورزی تصریح کرد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دهی به استعلامات ثبتی توسط هوش مصنوعی

پاسخ دهی به استعلامات ثبتی توسط هوش مصنوعی