مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:002023-06-25سياسي

سازمان بازرسی پرونده خاصی برای شهرداری اهواز تشکیل داده است


معاونت نظارت و بازرسی اداره کل بازرسی ویژه استان خوزستان گفت: شهرداری اهواز به دلیل عدم ثبت معمالات در سامانه ستاد همچنین خریدهای عمده آن از استان های دیگر که حتی در فضای مجازی نیز مطرح بود به طور خاص پرونده تشکیل و در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی دژمان معاونت نظارت و بازرسی اداره کل بازرسی ویژه استان خوزستان  ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با عدم شفافیت شهرداری اهواز و ثبت معاملات در سامانه ستاد اظهار کرد: از شش ماه گذشته این موضوع بررسی و هشدارهای لازم را به شهرداری دادیم و زمینه ثبت معاملات را در سامانه ستاد را فراهم کردیم.

وی با ابراز تاسف از اینکه  برخی معاملات شهرداری اهواز به ویژه ترک تشریفات در سامانه ستاد ثبت نشده است، افزود: برای عدم ثبت معاملات در سامانه بابت خریدهای عمده شهرداری اهواز که از استان های دیگر انجام شده است و در فضای مجازی نیز مطرح بود به طور خاص پرونده تشکیل و در دست بررسی است.

معاونت نظارت و بازرسی اداره کل بازرسی ویژه استان خوزستان در رابطه با هزینه کرد عوارض آلایندگی توسط شهرداری ها، گفت:  از ابتدای تصویب عوارض آلایندگی نحوه هزینه کرد عوارض را در شورای دستگاه های نظارتی مطرح و مکلف کردیم همه شهرداری استان در راستای هزینه کرد این اعتبارات پروژه ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بازرسی پرونده خاصی برای شهرداری اهواز تشکیل داده است

سازمان بازرسی پرونده خاصی برای شهرداری اهواز تشکیل داده است