مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-16اقتصادي

جای خالی اقلام تبلیغاتی در گردشگری همدان


مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ظرفیت های همدان در حوزه گردشگری را نیازمند استفاده از مشاوران خوب و اقلام تبلیغاتی مطلوب دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، لیلا اژدری در نشست تور آشناسازی تورگردانان و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران در همدان، بیان کرد: شهر کولاب به عنوان خواهر خوانده همدان می تواند یکی از بسترهای توسعه گردشگری خارجی شهر همدان باشد.

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: تعدادی از سرمایه گذاران همدانی باید در کولاب فعال شوند تا نفوذ فرهنگی پایتخت تاریخ و تمدن آنجا گسترش یابد.

اژدری با اشاره به اینکه باید اقلام تبلیغاتی به روز تولید کنیم، اظهار کرد: همدان جز استان هایی است که به خاطر کلیپ های گردشگری خوراک درصد انطباق خوبی در کشور داشته و این موضوع نشان می دهد در مسیر درست با رویکرد بازارهای هدف قدم برداشته است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های زیاد همدان در حوزه گردشگری می طلبد تا از مشاوران خوب و اقلام تبلیغاتی مطلوب بهره بگیرد، گفت: همدانی ها مکمل تور آشناسازی برای نمایندگان رسانه های خارجی برگزار کنند؛ چراکه می تواند بعد تبلیغاتی عالی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی اقلام تبلیغاتی در گردشگری همدان

جای خالی اقلام تبلیغاتی در گردشگری همدان