مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-14سياسي

زیرساخت های ضعیف خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه نهادهای انقلابی است


زیرساخت های این استان به دلیل ضعف هایی که از گذشته داشته، نیازمند توجه ویژه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان با اشاره به نوپا بودن خراسان جنوبی و کمبود زیرساخت ها در این استان اظهارداشت: در گذشته که خراسان جنوبی زیرمجموعه خراسان بزرگ بود، کم توجهی هایی به این استان شد که باعث برخی محرومیت ها و عقب ماندگی ها در حوزه زیرساختی شده است لذا استان در رقابت با سایر استان های کشور عقب تر ماند.

وی افزود: خراسان جنوبی به طور معمول در زمینه نرخ رشد اقتصادی، شاخص های توسعه ای و کشاورزی جزو استان های کم برخوردار و پایین جدول بوده و چون سومین استان پهناور کشور است و از نظر برخورداری جزو استان های محروم است باید توجه ویژه ای به آن شود.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: این استان مردمان انقلابی و پای کار آرمان های نظام دارد که همیشه پای کار انقلاب بوده و در عرصه های مختلف مشارکت فعال داشته اند لذا توقع دارند در دولت سیزدهم به این استان توجه ویژه شود.

قناعت گفت: امید است تفاهم نامه ای که امروز امضا می شود سند امیدی برای مردم خراسان جنوبی در مسیر رشد و توسعه و رفع نیازهای اساسی در حوزه زیرساخت ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ضعیف خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه نهادهای انقلابی است

زیرساخت های ضعیف خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه نهادهای انقلابی است