مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-26اقتصادي

انسداد 6 حلقه چاه غیرمجاز در دماوند


مدیر امور منابع آب دماوند از شناسایی 14 حلقه چاه غیر مجاز و پنج مورد توقیف ادوات حفاری و انسداد 6 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، مصطفی عباسی، مدیر امور منابع آب دماوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی 6 حلقه چاه غیر مجاز به عمق 184 متر و آبدهی 1.

5 لیتر در ثانیه پر و مسدود شد.

وی همچنین با بیان اینکه این تعداد چاه ها در جهت اجرای طرح احیای و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، گفت: با انجام این عملیات از خروج 30 هزار مترمکعب آب در سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

شناسایی 14 حلقه چاه غیرمجاز  مدیر امور منابع آب دماوند در ادامه افزود: با تلاش گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی 14 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور شناسایی شد که در 5 مورد در حال حفر، ادوات حفاری چاه غیرمجاز شامل چکش برقی و بالا بر توسط ماموران گشت وبازرسی توقیف و به پارکینگ تحت نظر این امور منتقل شد.

عباسی خاطرنشان کرد: امور منابع آب دماوند بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 6 حلقه چاه غیرمجاز در دماوند

انسداد 6 حلقه چاه غیرمجاز در دماوند